duminică, 8 ianuarie 2017

Want to read & Wishlist | 2017

Anul trecut m-am gândit că o astfel de postare m-ar ajuta să îmi gestionez mult mai bine alegerile din timpul anului, în materie de ce cărți aș vrea să citesc neapărat - din cele pe care le am în bibliotecă - și ce mi-aș dori, special, să îmi cumpăr. În privința acestei rubrici, ea va mai fi actualizată în timpul anului, depinzând de ce cărți voi mai descoperi. [Want to read & Wishlist | 2016, pentru cei curioși.]

În orice caz, pentru mine această postare a avut rezultatul dorit, și chiar m-a ajutat foarte mult în privința acestui aspect. De multe ori mi s-a întâmplat să mă „trezesc” la sfârșitul anului când îmi dădusem seama că ratasem multe titluri pe care doream să mi le achiziționez, cu toate că dețineam și un wishlist pe Goodreads. Plus că trebuie să fiu și puțin mai chibzuită cu banii, deoarece, spre deosebire de anii trecuți, acesta este primul în care sunt la facultate, așa că cei care trec sau ai trecut prin acești ani destul de grei - dar nespus de frumoși - știu câtă cheltuială necesită parcurgerea lor; manuale scumpe, materiale pentru proiecte, etc..

Want to read/Ce am în bibliotecă necitit.
  • Imperiul de fildeș (Temeraire #4) de Naomi Novik
  • Contele de Monte Cristo de Alexandre Dumas
  • Legea bărbaților (Regii blestemați #4) de Maurice Druon
  • Jocul destinului de Douglas Kennedy
  • Vălul pictat de W. Somerset Maugham
  • Seducția apei de Monica Ramirez
  • Blestemul regelui (The Cousins War #6) de Philippa Gregory
  • Saga reginelor de Jean des Cars
  • Războiul nu are chip de femeie de Svetlana Alexievich
  • Sub steaua infraroșie de Alexandru Lamba
  • Regatul sufletelor pierdute (Stelarium #1) de Ana-Maria Negrilă
  • Fata cu toate darurile de M.R.Carey
  • Pasărea furtunii (Războiul celor Două Roze #1) de Conn Iggulden
  • Nume de cod: Arkon (Sergiu Manta #1) de Anamaria Ionescu
  • Ultimul viking (Seria Nemuritor #1) de O.G.Arion
  • Cu ultima suflare de Paul Kalanithi
  • Zilele noastre care nu vor mai fi niciodată de Cristina Nemerovschi
  • Jocul necromanților de Șerban Andrei Mazilu
  • Irina de Adina Speteanu
  • Fata de la nord de ziuă de Alexandru Voicescu
Wishlist/Ce îmi doresc.
  • Flori pentru Algernon de Daniel Keyes
  • Crooked Kingdom (Six of Crows #2) de Leigh Bardugo - în pregătire la Editura Trei
  • Glass Sword (Red Queen #2) de Victora Aveyard - în pregătire la Editura Nemira
  • Magonia (Magonia #1) de Maria Dahvana Headley
  • Uprooted de Naomi Novik - în pregătire la Editura Nemira
  • Renașterea (Assassin's Creed #1) de Oliver Bowden
  • Proiectul Zero de Lavinia Călina - în pregătire la Editura Librex
  • Diablo (Am murit, din fericire #5) de Theo Anghel - în pregătire la Editura Quantum
  • Te văd! (Urlet în tăcere #2) de Marina Neagu - în pregătire la Editura Quantum
  • This Savage Song (Monsters of Verity #1) de Victoria Schwab - în pregătire la Editura Herg Benet
  • My Heart and Other Black Holes de Jasmine Warga - în pregătire la Editura Herg Benet
Wishlist/Dacă vor apărea anul acesta.
  • Dacă va publica Simona Stoica cartea a treia, Alegerea, din seria „Rephelimii”
  • Dacă va publica Simona Stoica primul volum al noii serii
  • Volumul 4 din „Ultimul avanpost” de Lavinia Călina
  • The Winner's Crime (The Winner's Trilogy #2) de Marie Rutkoski
  • The Heir (The Selection #4) de Kiera Cass

Un comentariu: