duminică, 30 octombrie 2016

Wrap-up | Octombrie 2016

Facultatea își spune cuvântul din multe puncte de vedere, din păcate și cititul fiind printre activitățile pe care nu prea pot să le mai fac în măsura în care reușeam înainte. Iar acest lucru se poate observa și din numărul foarte mic de cărți pe care am putut (printre frânturi în care mai aveam timp liber și dispoziția necesară) să le citesc în această lună. Mă simt oribil că nu mai pot să mă dedic atât de mult lor, dar când cineva va putea inventa clonarea, aștept cu nerăbdare să mă contacteze și pe mine. Lăsând aspectul puțin timp liber la o parte, vă las cu recenziile celor două cărți citite în luna octombrie. Să aveți parte de un noiembrie frumos; mai ales că se apropie și Gaudeamus-ul! (De la care mi-am propus să fac tot posibilul să nu lipsesc de la lansările la care vreau să ajung.) Și care îmi va oferi enorm de multe emoții; spre marea mea bucurie, am fost invitată să vorbesc la o lansare. Chiar sper să nu mă fac de cacao pe acolo! 
  1. Superstar de Ștefan Caraman. [...] „Cu o povestire lejeră, cu un stil autohton și cu replici comice, realiste și fantastice, în același timp, autorul mi-a oferit mie (cel puțin) o călătorie zdruncinată pe străzile rurale ale României, într-un autobuz vechi – dar cu o personalitate plăcută mie –, având în jurul meu un grup de artiști pe care mi-aș dori, cândva, să îi pot întâlni în persoană. Așa că, dacă vă doriți o poveste ieșită din tiparele fantasticului obișnuit, să vă înconjurați cu tot felul de creaturi cât mai hidoase sau minunate, să purtați o conversație cu anumite personaje din basme, atunci Superstar este cartea perfectă pentru voi. ” 3 din 5 stele pe Goodreads.
  2. Între pământ și apă de Raluca-Andreea Chiper. [...] „Totuși, povestea a fost una interesantă, m-am bucurat cât de mult s-a putut de faptul că am putut citi o carte în care mare majoritatea acțiunii s-a concentrat în lumea baletului – deoarece nu am mai citit o carte cu un astfel de subiect –, și după modul în care a fost povestit totul, parcă ușor documentat, informat, mi-a dat impresia că autoarea ar fi avut o legătură cu această minunată ramură a artei.” [...] 3 din 5 stele pe Goodreads.

4 comentarii:

  1. Măcar tu ai citit ceva, eu nu am terminat o carte luna asta :(
    M-ai făcut curioasă, la ce lansare vorbești, dacă se poate dezvălui bineînțeles. Oricum, mult succes în continuare!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, îmi pare rate rău! La lansarea volumului patru, "Purgatorio", al seriei Am murit, din fericire. Poate reușesc să mă descurc fără să mă bâlbâi. Îmi e aşa de teamă să nu mă fac de râs pe acolo!

      Mulțumesc, asemenea şi ție! Chiar sper să ne revedem la Gaudeamus! :)

      Ștergere
  2. Eu am terminat în luna octombrie ,,Elevul Dima dintr-a şaptea". Momentan citesc ,,Fata din tren" şi îmi place, are mult suspans şi mister. :)

    Lecturi frumoase îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am tot citit și auzit că „Fata din tren” este o carte cu mult suspans și mister. Poate voi ajunge să o citesc cândva.

      La fel și ție!

      Ștergere