joi, 1 septembrie 2016

Wrap-up | August 2016

Vacanța s-a terminat (cea în care am fost plecată din oraș), și cu toate că se mai resimt câteva firimituri de regrete, pe ici pe colo, trebuie să îmi reintru în ritm. Până acum nu prea am reușit, și asta se poate observa din titlurile pe care le-am scris mai jos, dintre care doar două dintre ele beneficiind de recenzii pe blog. Dar să zicem că am o scuză, că am reînceput să fac altceva și că îmi ocupă destul de mult timp. Din cauza aceasta nici nu voi scrie foarte multe despre cele care nu au recenzii; voi menționa tot ce voi avea de menționat, atunci când va fi cazul.

Oricum, sper să reușesc să le scriu cât mai repede, deoarece îmi cam stau în cap și ori de câte ori doresc să fac altceva, îmi aduc aminte de faptul că am niște restanțe de plătit; care nu mai pot aștepta foarte mult, din cauză că încep să uit din evenimentele din cărți. Așa că, în altă ordine de idei (și pentru că am terminat ce aveam de spus aici), vă voi lăsa cu wrap-up-ul lunii august. 
  1. Dincolo (Am murit, din fericire #3), de Theo Anghel. "Sfârșitul, cu toate că m-a făcut să strâng cu putere din ochi, cu toate că a reușit să mă facă să înghit în sec, Theo Anghel tot a reușit – prin sarcasmul, amuzamentul cu care ne-a învățat de la Oriana – să ne așeze chiar și un mic zâmbet pe buze. Încă mai sper ca ceea ce ne-a lăsat ea să credem la final, să nu se petreacă, nu acum, nu când perspectiva mea a reușit să se schimbe într-o altă direcție. Ar fi o nebunie totală pentru sufletul, pentru tot ce a reușit să construiască mintea mea de-a lungul acestor trei volume, ar fi cred că un șoc mult prea mare pentru unii cititori... dar și pentru mine, de ce nu. [...]" 5 din 5 stele pe Goodreads și Booktopia.
  2. Quasar, de Ana MănescuToate cele zece mici povești mi-au plăcut extraordinar de mult, fiecare m-a lăsat cu câte altceva de pe urma lecturării ei – nu neapărat o învățătură, cât o anumită senzație, un anumit sentiment –, așa că aș fi o ipocrită să spun că X a fost oribilă doar pentru că nu am înțeles-o la momentul potrivit. Dar așa cum se întâmplă mereu când citești o carte de short stories, există câteva care ți-au oferit o cantitate mai mare de pulbere sau un quasar care să te vrăjească mai mult. Iar acelea au fost: „Apocalypse, please”, „... și pietrele devin nisip, dar nu știu încă”, „Hanul” și „Prima bătaie, ultima tresărire.” În afară de asta, când lângă astfel de povești se mai alătură și versurile unor melodii pe care le-ai adorat sau fragmentele din cărțile care ți-au plăcut foarte mult, gura ți se închide automat, urechile pierd orice contact cu sunetele din jur, nările pierzând toate mirosurile înconjurătoare, ochii fiind singurii care mai pot reacționa. Pentru că ești disperat să citești! 5 din 5 stele pe Goodreads și Booktopia.
  3. Rockstar, de Cristina Nemerovschi. Mi-a plăcut extraordinar de mult! Consider că este cea mai bună carte pe care am citit-o de la autoare, într-atât de bună încât nu am putut rezista să nu o pun la favoritele dintotdeauna. 5 din 5 stele pe Goodreads și Booktopia.
  4. Regii timpului, de Laura Nureldin. A fost o carte lejeră, relaxantă, dar cam atât. Totul s-a întâmplat mult prea repede, iar personajele mi s-a părut că se comportau, uneori, cum nu ar trebui să o facă. 3 din 5 stele pe Goodreads și Booktopia.
  5. Banda celor șase ciori (Banda celor șase ciori #1), de Leigh Bardugo. E mult, mult mai bună decât trilogia „Grisha”, și din câte am auzit într-un interviu dat autoarei, seria se va putea citi și fără să fi lecturat, înainte, trilogia. Deci, cei care nu s-au împăcat foarte bine cu „Grisha” și ar vrea să le dea o șansă celor șase super-mega- extraordinar de mișto personaje, o pot face fără nicio problemă. Și o să mai spun doar un cuvânt: Kaz! 5 din 5 stele pe Goodreads și Booktopia.

3 comentarii:

  1. abia astept sa citesc recenziile la Rockstar si Banda celor sase ciori. pe ultima am citit-o si mi-a placut foarte mult, Rockstar din pacate inca nu, dar sunt foarte curioasa in legatura cu aceasta carte. Preferata mea de la Cristina este Papusile si sunt tare curioasa daca, dupa ce voi citi Rockstar, imi voi schimba topul :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să reușesc să le scriu zilele acestea. Şi "Păpușile" a fost preferata... până am ajuns să citesc "Rockstar". :)

      Ștergere
    2. am citit recenzia la Rockstar. acum sunt si mai nerabdatoare sa pun mana pe carte ! :D

      Ștergere