miercuri, 1 iunie 2016

Planuri pentru Bookfest: 2016

Când m-am gândit să scriu postarea asta, mi-am spus că o voi publica pe blog vineri, cu o zi înainte să ajung la Bookfest, dar din câte se poate observa, decizia a fost alta. Fiind prima zi (calendaristic) de vară, fiind ziua copilului, dar și o zi atât de frumoasă și de caldă, am simțit nevoia să scriu pe blog. Cum singura postare pe care o aveam pregătită a fost aceasta (alte idei nu mi-au mai venit în cap), m-am bazat pe ea, plus că, dacă îmi revizuiesc puțin planul s-ar putea să pot da o fugă chiar mâine pe la Bookfest. Deci să zicem că există șanse să rămân cu același plan; să pun postarea cu o zi înainte să merg la târg. 

Îmi place ca una din zilele pe care le petrec la târg, să fie puțin mai liberă, ca să mă pot plimba pe la standuri fără să mă îngrămădesc. Să nu se înțeleagă greșit, ador și mă simt extrordinar de bine când sunt înconjurată de persoane care împărtășesc aceeași pasiunea cu a mea, doar că înainte de asta, simt nevoia să mă familiarizez cu standurile, cu locul unde sunt poziționate, ca să-mi fie mai ușor să le găsesc atunci când este îngrămădeală. Pentru că au fost dăți în care am ajuns cu întârziere la anumite lansări, deoarece mi-a fost greu să le depistez, și nu mai vreau să se mai întâmple și de data asta. 

Spre deosebire de anul trecut când mi-am cumpărat foarte multe cărți care încă așteaptă să fie citite, anul acesta (în jumătatea care a trecut) am reușit să fiu puțin mai chibzuită, să mă abțin, astfel că wishlist-ul s-a mărit considerabil. Pe lângă faptul că mi-am făcut o listă cu ceea ce aș vrea să-mi cumpăr de la târg (am adăugat și am șters la cărți din ea, cum nu am făcut-o niciodată, deoarece eram sigură că nu mă voi încadra în bugetul pe care-l am), cărțile menționate în ea nu așteaptă de foarte mult timp în wishlist. Ceea ce înseamnă că cele pe care vreau să le citesc de foarte mult timp, vor mai trebui să aștepte încă un timp că, deh, așa se întâmplă.

Și ca să nu o mai lungesc mult, mai jos am scris la ce lansări vreau să particip, cărțile fiind fie continuări ale anumitor serii, fie romane de sine stătătoare. Așa că dacă se întâmplă să fiți și voi prezenți la una dintre lansările menționate mai jos, mi-ar plăcea să ne întâlnim. 
  • Ultimul trimis Oserp, volumul ce încheie trilogia „Pragul”, scrisă de Doina Roman. Lansarea va avea loc la standul editurii Tracus Arte, la ora 13:oo. Am terminat, de curând, primul volum (recenzia: Pragul) și mi-a plăcut într-o măsură destul de mare; lumea pe care a creat-o Doina Roman m-a impresionat foarte mult, și cu toate că încă nu am citit a doua carte a trilogiei (Umbra martor), orice s-ar întâmpla în aceasta, chiar sunt curioasă de modul cum se va încheia această poveste.
  • Rockstar, a treisprezecea carte a Cristinei Nemerovschi. Evenimentul se va desfășura la standul editurii Herg Benet, la ora 14:oo. Spre bucuria mea, lansarea de sus și aceasta se află în același pavilion (C2), așa că sper să ajung la timp pentru Rockstar. Nu aș vrea nici să plec mai devreme de la primul, dar nici să ajung prea târziu la acesta. Oricum, Rockstar este un roman pe care îl aștept cu foarte, foarte mare nerăbdare, deoarece, din fragmentele postate de Cristina pe Facebook, sunt sigură că va fi una dintre cărțile mele preferate scrise de ea. 
  • Justițiarul, carte scrisă de Sergiu Someșan. Lansarea se va desfășura la standul editurii Vremea, la ora 15:30Îmi doresc de foarte mult timp să citesc ceva de acest autor, deoarece am citit foarte multe lucruri interesante despre romanele sale. Inițial voiam să încep cu o altă carte (Vampirul de pe strada Sforii), dar m-am gândit că, totuși, lansându-și un roman nou la târg, să fie acesta primul pe care-l voi citi. Nu știu dacă va fi alegerea cea mai bună pentru start, dar totuși m-am hotărât să mă avânt. 
  • Blestemul zorilor, volumul cu numărul doi al trilogiei (și aici sunt sigură că va fi o trilogie, deoarece am auzit într-un video de-al autoarei) „Neamul Corbilor”. Cartea va fi lansată la standul editurii Herg Benet, la ora 18:30. Am rămas cu foarte multe întrebări după ce am terminat primul volum (recenzia: Copiii întunericului), așa că sunt nerăbdătoare și curioasă să le aflu răspunsurile. Mi-a plăcut foarte mult primul volum, neobișnuit de mult de fapt, așa că sper să fie la fel și al doilea. 

Și în afară de lansări, am câteva cărți pe care îmi doresc foarte mult să reușesc să primesc autografe, așa că sper să am norocul să mă întâlnesc cu acei autori. 

Și ca să închei postarea în spiritul zilei de astăzi: la mulți ani copiilor mici și mari, să nu vă îmbătrânească niciodată spiritul copilăresc și dacă veți ajunge la Bookfest, să aveți parte de o zi/zile minunată/e înconjurați de cărți!

Un comentariu:

  1. Abia aștept să văd cu ce cărți te vei întoarce acasă de la târg ~

    RăspundețiȘtergere