duminică, 12 iunie 2016

Lansare: „Blestemul Zorilor” de Lavinia Călina | Bookfest 2016

Lansarea volumului Blestemul Zorilor a fost ultima la care am participat la Bookfest, și cu toate că îmi doream foarte mult volumul al treilea din „Ultimul avanpost” – și din câte am aflat, se va numi Renașterea –, am fost foarte curioasă și de continuarea acestei trilogii. Mai ales că finalul m-a lăsat în cumpănă, cu destul de multe întrebări, dar și ușor speriată de ce ne va rezerva autoarea în volumul doi. Și, sincer, după ce am citit de la unii cititori, sunt dornică și nu prea să mă apuc cât mai repede de carte; dar sunt sigură că, în ciuda acestei neliniști, o să trec peste tot și o să citesc cât de curând volumul.
De data aceasta nu a mai vorbit Cristina Nemerovschi la lansare, ci Alexandru Voicescu, care ne-a spus că a presat-o puțin pe Lavinia cu volumul acesta, dar și cu faptul că cititorii vor foarte mult și apariția celui de-al treilea volum din „Ultimul avanpost”, prin faptul că imediat cum a aflat cum se va numi acesta, l-a și trecut pe site la „În pregătire”. Deoarece, din câte ne-a mai spus Lavinia de multe ori, are idei pentru multe romane, și așa cum s-a întâmplat cu Zona Zero – cititorii așteptau continuări ale celor două serii –, aceasta ne-a rezervat altceva. Sigur, îmi plac foarte mult surprizele de genul – mai ales când vii cu experiență, în care ai citit și altceva scris de ea, și știi că ne poate surprinde oricând–, dar parcă niște continuări nu ar strica. Nu? Oricum, așa cum ne-a asigurat și Lavinia, volumul al treilea din „Ultimul avanpost” va fi următorul lansat. 
Dar lăsând alte cărți la o parte, lansarea celui de-al doilea volum din „Neamul Corbilor” a fost la fel de plăcută ca toate lansările de la Herg Benet. Lavinia ne-a citit și câteva fragmente din carte, prin care – pentru cei care poate nu erau siguri dacă să cumpere și acest volum –, cred că a convins să continue să citească trilogia. Eu, una, sunt foarte curioasă de cum va înainta povestea celor cinci neamuri, a celor două prietene (Nicol și Roxana) care, din câte știm din primul volum, acestea nu s-au despărțit într-un mod foarte plăcut, alăturându-se, fiecare, altui neam. Și cu toate că, așa cum am mai spus, aș vrea și nu prea să mă apuc să citesc Blestemul Zorilor, sunt foarte curioasă cum se va termina această trilogie, și până la următoarea lansare de carte a Laviniei, să ne recitim cu bine – nu cu tristețe pentru ce voi găsi volum – la recenzia cărții. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu