duminică, 24 aprilie 2016

CV de cititor în serie

Simțeam nevoia să scriu pe blog, dar nu aveam nicio idee despre ce să discut, și cum o nouă filă din Andreea's Diary nu aș fi putut să scriu, deoarece nu aș fi avut ce să vă împărtășesc, am văzut acum puțin timp cvea foarte interesant. Este vorba despre un CV de cititor în serie realizat de Miss Valery de la Serial Readers, în care obișnuitele răspunsuri pe care trebuie să le dăm la cerințele care ni se cer, sunt înlocuite cu nume de cărți; care să se și potrivească ca și nume. Mi s-a părut atât de interesant încât am zis: ok, mi-am găsit subiect de postare! Aici aveți link-ul către CV-ul creat de Miss Valery, și cu toate că voi încerca să pun câte un titlu de carte la fiecare cerință – dintre cărțile cele pe care le-am citit , voi omite partea cu punerea pozei. Unele cred că vor fi foarte amuzante; ăsta este și motivul principal pentru care vreau să-mi fac și eu un astfel de CV.
* * *
INFORMAȚII PERSONALE
_____________________

Nume/Prenume: Pandelea Andreea 

Adresă: Ultimul avanpost
                Zona zero
                Tronul de Jad
                Rezervația unicornilor
                Regatul umbrelor
                Ținutul fierului
              
E-mail: Pandelea.Andreea24@yahoo.com

Data nașterii: - (încă nu m-am născut)

Sex: Asasin la feminin

Locul de muncă vizat: Hoțul de cărți
                                          De veghe în lanul de secară
                                          Dama de pică
_______________________

EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ: Specimenul
                                                              Gazda
                                                              Turistul nopții
                                                              Diamantul de la miezul nopții
_______________________

EDUCAȚIE ȘI FORMARE: Circul nopții 
                                                  Regatul furtunilor

_____________________________

APTITUDINI ȘI COMPETENȚE PERSONALE:
_____________________________

Limba(i) straină(e) cunoscută(e): - (nu știu limbi străine)
Competențe și abilități: Identități secrete
                                             Copiii întunericului
                                             Evadare din Lagărul 14
                                             Jocul secretelor
                                             Legături bolnăvicioase
                                             Curajul
                                             Sânge satanic
Hobby-uri: Păpușile
                      Rephelimii
                      Viață dublă la Veneția
                      Provocarea
                      Iubirea lor
                      Răzvrătirea
                      Sacrificiul
Competențe și abilități tehnice: Omul în căutarea sensului vieții
Competențe și aptitudini artistice: Culorile dragostei
Alte competențe și aptitudini: Întoarcerea
Permis(e) de conducere: - (ce e ăla permis de conducere?)
Informații suplimentare: Ultima vrăjitoare din Transilvania
                                                       Am murit, din fericire
                                                       Ani cu alcool și sex
_____________________

*Unde vă vedeți peste zece ani: Dincolo de moarte

* * *
Unele titluri nu cred că se potrivesc foarte bine acolo unde le-am așezat, dar nu vreau să le scot, doarece îmi plac cum sună, și dau un aer de amuzament. La unele, din câte se poate observa de cunoscători, am trișat și mi-am permis să pun numele unor serii, nu denumirea unui anume volum. Din păcate, la câteva nu am avut ce să scriu, deoarece nu se potriveau absolut deloc. Oricum, vă invit și pe voi să faceți un astfel de CV; sunt foarte curioasă ce titluri veți pune la fiecare criteriu. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu