vineri, 1 ianuarie 2016

ANUNȚ!

Chiar nu-mi doream să întâmpin noul an în modul acesta, dar se pare că nu am fost ocolită de acest lucru. Aseară laptop-ul meu s-a stricat, este de-a dreptul praf, deoarece nici măcar nu se mai aprinde. Asa că nu stiu ce o să fac în perioada asta până o să vină cineva să mi-l repare, sau să-mi pot cumpăra altul, fiindcă oricum era cazul. Dar banii nu cresc în copaci.

Problema a picat foarte, foarte prost; am recenzii de scris, un tag de completat, plus încă o postare complet diferită de ce am scris până acum. Si cu toate că acum scriu de pe telefon - aspectul postarii o să fie oribil, plus că nu am la dispoziție toate diacriticele -, mi-ar fi imposibil să le scriu pe celelalte tot de pe el.

Dar cu toate acestea, nu blogul este marea mea problemă a faptului că nu-mi mai merge laptop-ul, ci că mi-am pierdut efectiv toate lucrurile de pe el. Toate fiind foarte importante pentru mine. Si din cauza asta nu sunt deloc în apele mele, cel puțin câteva zile de acum înainte, până o să mă obișnuiesc.

Sper să revin cât de curând posibil. :)

2 comentarii:

  1. Nasol asta cu laptopul, dar sper să rezolvi curând. Mie mi s-a părut oribil și când mi s-a stricat încărcătorul la laptop(care nu mai avea acumulatori, deci trebuia să stea în priză non-top), au fost cele mai oribile trei zile.

    Sper ca problema să se rezolve curând, m-ai făcut curioasă cu postările alea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, a început să facă probleme din ce în ce mai mari. Dar sper să se rezolve cât mai repde.

      Ștergere