joi, 19 noiembrie 2015

Planuri pentru Gaudeamus: 2015

Am văzut o astfel de postare pe blogul Jurnalul unei cititoare și pe Everything and anything, și am zis că mi-ar prinde bine și mie așa ceva. În cazul meu, am întârziat cu o zi, deoarece târgul s-a deschis ieri, pe 18, și se va închide pe 22, duminică. Anul acesta, spre deosebire de ceilalți ani, am puțin mai mult timp liber pentru a ajunge la lansările la care mi-am propus să fiu prezentă, așa că sunt foarte fericită și nerăbdătoare pentru evenimente.

Pot merge doar în două zile la târg, am fost ieri ca să-mi achiziționez majoritatea cărților, și sâmbătă la evenimente. 

Din câte se poate observa în poza din dreapta, sunt ceva cărți, sâmbătă urmând să-mi mai cumpăr două, maxim trei. O să vedeți ce cărți mi-am cumpărat mai exact, atunci când voi face postarea cu impresia mea despre târgul Gaudeamus de anul acesta. Sper că la sfârșitul săptămânii viitoare. 

Cât despre lansări, mai jos am pus cele câteva la care voi putea fi prezentă.   
  1. Zona zero, de Lavinia Călina, la standul editurii Herg Benet, sâmbătă, de la ora 12:00. De la această autoare am citit până acum primele două volume din trilogia "Ultimul avanpost", intitulate Ultimul avanpost și Vânătoarea. În afară de aceasta, a mai început o serie, și anume "Neamul corbilor", cu Copiii întunericului, dar întâi vreau să termin trilogia, să fiu axată doar pe ea, și apoi poate mă voi apuca și de această serie. Cine știe? În legătură cu Zona zero, zombie mi se pare un subiect destul de nou pentru literatura scrisă de autorii români, și chiar sunt curioasă să văd ce ne va rezerva această carte. 
  2. Capcana I și Capcana II, de Simona Stoica, tot la standul editurii Herg Benet, sâmbătă, de la ora 12:30. Aceasta este a doua carte din seria "Rephelimii". Am citit prima carte, Provocarea, și pot spune că mi-a plăcut într-o măsură destul de mare, cu toate că primul volum m-a enervat destul de tare. Așa că sunt foarte interesată să descopăr ce se va întâmpla pe mai departe cu personajele, deoarece autoarea ne-a lăsat destul de multe întrebări la care sunt curioasă să le aflu răspunsul. 
  3. Ultima privire, de Adina Speteanu, la standul editurii Tritonic, sâmbătă, de la ora 18:00. Acest volum este ultimul dintr-o serie pe care am iubit-o foarte mult, și anume "Dincolo de moarte", așa că îmi pare nespus de rău că deja s-a ajuns la ultimul volum. 
Având în vedere că intervalul de ore dintre primele două lansări și a treia, în care trebuia să aștept, era destul mai mare, am spus că ar fi un prilej bun să mă uit pe lista celorlaltor edituri, în materie de lansări. Îmi mai făcuseră cu ochiul și altele, dar se suprapuneau cu acestea de mai sus. Așa că nu am putut renunța la ele pentru celelalte. Dar în afară de acelea, au mai fost două la care mi-ar fi plăcut foarte mult să ajung, dar din păcate ieri am aflat că trebuie să mă întorc acasă în acea zi, deoarece sora mea de opt ani are un concurs online la matematică, ce ține două ore, de la 15:00 până la 17:00. Și trebuie să fiu neapărat eu lângă ea, deoarece am înscris-o în numele meu. Ce viață crudă! Dar din fericire mă pot întoarce pentru lansarea cărții Ultima privire, ceea ce a făcut să-mi mai scadă din supărare.

Și cu toate acestea, mai jos am pus lansările la care am vrut să merg; poate vă interesează și pe voi, și puteți să și ajungeți. 

  1. Lansări noi titluri SF/F la Crux Publishing, la standul editurii Crux Publishing, evident, la ora 14:30. Urmează a fi lansate trei cărți, și anume: Metamorfoze, o colecție de povestiri scrisă de Arthur Conan Doyle, H. P. Lovecraft, Algernon Blackwood sau Robert E. Howard; Delirul încapsulat de Florin Pîtea și În sângele tatălui de Ciprian Mitoceanu. Având în vedere că nu am reușit să citesc nimic de la această editură, eram destul de curioasă de lansările acestor cărți.
  2. Colecția Nautilus: noutăți editoriale și planuri de viitor, la standul editurii Nemira, sâmbătă, de la ora 15:00. Noutățile care vor fi prezentate la acea lansare vor fi: Războiul bătrânilor, de John Scalzi, Orașul iluziilor, de Ursula K. Le Guin, Jumătate rege, de Joe Abercormbie, Războiul etern, de Joe Haldeman, Regina zăpezii, de Joan D. Vinge, și antologia semnată de Gardner Dozois și George R.R. Martin, Străzi întunecate. Trei dintre ele m-ar fi interesat, și cu toate că nu aș fi putut să mi le cumpăr, tot eram curioasă să aud ce se spunea despre ele. 
Cei care vor putea ajunge la Gaudeamus, zilele acestea, le urez să dea peste cât mai frumoase și mai interesante cărți și să se bucure din plin de lansările la care vor lua parte. :)


Blogul Padeniye, pentru a-și arăta solidaritatea pentru tragedia din Clubul Colectiv, timp de o lună, la orice postare pe care o va avea, va posta la final câte o melodie a trupei Goodbye to Gravity, de pe albumul "Mantras of War". Cel ce urma a fi lansat în seara de 30.10.2015. Până pe 30.11.2015. Melodiile vor fi luate în ordinea în care se află pe CD.  
04. Four minutes of rage

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu