sâmbătă, 17 octombrie 2015

Turul bibliotecii personale: 2015

Am așteptat să fac această postare de multă, multă vreme. Motivul pentru care nu am reușit a fost faptul că nu mai aveam loc în bibliotecă, așa că multe cărți erau împrăștiate peste tot; tot ziceam că o să aștept până ce îmi voi cumpăra cu corp de bibliotecă nou, dar nici până în prezent nu am reușit, din diferite motive. Dar cum am reușit să mai dau din cărți, celelalte care nu-și aveau locul, și l-au găsit în sfârșit. Să explic puțin cum stă situația, înainte de-a trece cu privirea printre comorile mele. Biblioteca mea constă din două corpuri – soldați –, ce sunt poziționate în lateralele patului din dormitor; ca niște noptiere, dar nu prea. Din pozele de mai jos o să vă dați seama de cum stă situația. Ele par mici  ca lățime, cel puțin , dar de fapt nu este așa, deoarece, în fața cărților mai este foarte mult spațiu, imaginați-vă că aș mai putea adăuga încă două rânduri de cărți în fața celor existente acum, dar nu-mi place să le văd înghesuite. Și așa nu prea îmi place cum sunt așezate, dar să zicem că se iartă prima oară.

În legătură cu imaginile de jos, veți observa că am scris pe ele: Soldatul 1 - Raftul 1, Soldatul 1 - Raftul 2, etc. Am scris așa ca să vă dați seama care sunt din cele două fotografii îndepărtate. Dar oricum v-ați fi dat seama, că deh, e logic; dar am simțit, totuși, nevoia să o spun. Cele scrise cu verde sunt citite, iar pe celelalte pe care încă nu am apucat să le lecturez, sunt lăsate așa. Cât despre cărțile pe care le-am abandonat, nu există vreo problemă, deoarece nu le mai am. Dacă va mai exista câte una rătăcită, asta e, a avut noroc.

Voi face câte o astfel de postare în fiecare an, de preferabil la sfârșitul lui, ca să vă mai arăt cam cum mi s-a schimbat biblioteca. 

P.S: Mai am și în sufragerie destule, dar acelea sunt majoritatea foarte vechi, multe pentru școală sau pentru copii. 





Le voi lua de sus în jos, de la dreapta la stânga.

1. "Provocarea I" (Rephelimii #1) de Simona Stoica – cu autograf
2. "Provocarea II" (Rephelimii #1) de Simona Stoica
3. "Contesa Aneke" (Ultima vrăjitoare din Transilvania #1) de Anna Váry 
4. "Mathias" (Ultima vrăjitoare din Transilvania #2) de Anna Váry
5. "Ultimul avanpost" (Ultimul avanpost #1) de Lavinia Călina
6. "Vânătoarea" (Ultimul avanpost #2) de Lavinia Călina
7. "Specimenul" (Invadatorii #1) de Andrei Trifănescu
8. "Sânge satanic" (Sânge satanic #1) de Cristina Nemerovschi
9. "Ani cu alcool și sex" (Sânge satanic #2) de Cristina Nemerovschi  cu autograf
10. "Rezervația unicornilor" (Sânge satanic #3) de Cristina Nemerovschi 
11. "Cum a ars-o Anghelescu o lună ca scriitor de succes" de Cristina Nemerovschi  cu autograf
12. "Păpușile" de Cristina Nemerovschi  cu autograf
13. "Viață dublă la Veneția" de Monica Ramirez  cu autograf
14. "Crimă la timpul trecut" de Adina Speteanu
15. "Destine pierdute" (Dincolo de moarte #1) de Adina Speteanu

Următoarele două cărți, acum văd, le-am pus invers. Îmi vine să mă iau cu mâinile de cap, dar mă abțin. Chiar nu mai am nici un chef să refac poza, să o editez și să scriu din nou. 

16. "Jocul secretelor" (Dincolo de moarte #2) de Adina Speteanu  cu autograf
17. "Îngeri de gheață" (Dincolo de moarte #3) de Adina Speteanu
18. "Regatul Umbrelor" (Grisha #1) de Leigh Bardugo
19. "Regatul Furtunilor" (Grisha #2) de Leigh Bardugo
20. "Regatul Luminilor" (Grisha #3) de Leigh Bardugo
21. "Dragonul Maiestății Sale" (Temeraire #1) de Naomi Novik
22. "Tronul de Jad" (Temeraire #2) de Naomi Novik
23. "Războiul pulberii negre" (Temeraire #3) de Naomi Novik
24. "Urzeala tronurilor I" (Un cântec de gheață și foc #1) de George R. R. Martin
25. "Urzeala tronurilor II" (Un cântec de gheață și foc #1) de George R. R. Martin
26. "Încleștarea regilor I" (Un cântec de gheață și foc #2) de George R. R. Martin
27. "Încleștarea regilor II" (Un cântec de gheață și foc #2) de George R. R. Martin
28. "Identități secrete" (Alina Marinescu #2) de Monica Ramirez
29. "Balanța puterii" (Alina Marinescu #3) de Monica Ramirez
30. "Bariere de fum" (Alina Marinescu #4) de Monica Ramirez
31. "Pragul" (Pragul #1) de Doina Roman – cu autograf
32. "Umbra martor" (Pragul #2) de Doina Roman – cu autograf

33. "Regele de fier" (Regii blestemați #1) de Maurice Druon
34. "Regina sugrumată" (Regii blestemați #2) de Maurice Druon
35. "Otrăvurile coroanei" (Regii blestemați #3) de Maurice Druon
36. "Legea bărbaților" (Regii blestemați #4) de Maurice Druon
37. "Lupoaica Franței" (Regii blestemați #5) de Maurice Druon
38. "Leul și crinul" (Regii blestemați #6) de Maurice Druon
39. "Când un rege pierde Franța" (Regii blestemați #7) de Maurice Druon
40. "Eve" (Eve #1) de Anna Carey
41. "Sacrificiul" (Eve #2) de Anna Carey
42. "Răzvrătirea" (Eve #3) de Anna Carey
43. "Spulberă-mă" (Atingerea lui Juliette #1) de Tahereh Mafi
44. "Iubire și sânge" de Catherine Delors
45. "Turistul nopții" (Jack Perdu #1) de Katherine Marsh
46. "Seraphina" (Seraphina #1) de Rachel Hartman
47. "Rusoaica" de Gib I. Mihăescu
48. "Adela" de Gabaret Ibrăileanu
49. "Calea Victoriei" de Cezar Petrescu
50. "Dulce ca mierea e glonțul patriei" de Petru Popescu
51. "Ultrasentimente. Mieii Primi. Fântâna somnambulă" de Adrian Păunescu
52. "Moara cu noroc și alte povestiri" de Ioan Slavici
53. "Moby Dick II" de Herman Melville
54. "Robinson Crusoe" de Daniel Defoe
55. "Sensul nopții" de Michael Cox
56. "Circul nopții" de Erin Morgenstern

Da, cartea Circul nopții și-a pierdut supracoperta aia superbă, deoarece se rupsese foarte, foarte mult – din cauza prostiei mele super mari –, și acum stau și o plâng ori de câte ori o văd. 

57. "Bulgări de fericire" de Christian - Gabriel Carâb


58. "Dorința" de Amanda Quick
59. "Fericire periculoasă" de Jo Beverley
60. "Tainele trecutului" de Amanda Quick
61. "Pasiune și onoare" de Mary Jo Putney
62. "Compromisul inimii" de Mary Jo Putney
63. "Jertfa iubirii" de Jojo Moyes
64. "Iubire peste timp" de Nora Roberts
65. "Martora" de Nora Roberts
66. "Iubire" de Toni Morrison
67. "Pădurea norvegiană" de Haruki Murakami
68. "Dama de pică și alte povestiri" de Alexander Pușkin
69. "Prințesa Diana. Povestea nespusă" de Monica Ali
70. "De veghe în lanul de secară" de J. D. Salinger
71. "furtună de windhaven" de George. R. R. Martin și Lisa Tuttle
71. "Începuturile" (Jurnalele lui Stefan #1)
72. "Sete de sânge" (Jurnalele lui Stefan #2)
73. "Nesațul" (Jurnalele lui Stefan #3)
74. "Spintecătorul" (Jurnalele lui Stefan #4)
75. "Casa întunericului" de Stephan King și Peter Straub 
76. "Jocurile destinului" de Douglas Kennedy
77. "nu pleca..." de Douglas Kennedy
78. "Marile speranțe" de Charles Dickens
79. "Jane Eyre" de Charlotte Brontë
80. "Tess d' Urberville" de Thomas Hardy
81. "De neînvins" de Laura Hillenbrand
82. "Sissi. Împărăteasa Austriei" de Jean Des Cars
83. "Abonatul nu poate fi contactat" de Cristina Andrei
84. "Suita franceză" de Irène Némirovsky
85. "Oamenii eternității nu se tem niciodată" de Shani Boianjiu


86. "Donna Alba" de Gib I. Mihăescu
87. "Maria Stuart I" de Stefan Zweig 
88. "Maria Stuart II" de Stefan Zweig
89. "Portretul lui Dorian Gray" de Oscar Wilde
90. "Maestrul și Margareta" de Mihail Bulgakov
91. "Mă cheamă Rose, ca pe mama" de Véronique Ovaldé
92. "Micuțul trup" de Corinne Solliec
93. "Heidi" de Johanna Spyri
94. "Iubirea lor I" de Rachel Field
95. "Iubirea lor II" de Rachel Field
96. "Legături bolnăvicioase" de Cecilia Ștefănescu
97. "Eve din propria-i ruină" de Ananda Devi
98. "Când inima dictează" de Johanna Lindsey
99. "Secretele unei doamne" de Julie Garwood
100. "Prizoniera dragostei" de Stephanie de Laurens
101. "Groapa" de Eugen Barbu
102. "Sfârșitul copilăriei" de Arthur. C. Clarke
103. "rendez-vous cu Rama" de Arthur C. Clarke
104. "Domnișoara Christina. Șarpele" de Mircea Eliade
105. "Enigma Otiliei" de George Călinescu
106. "Omul în căutarea sensului vieții" de Viktor Frankl
107. "Evadare din Lagărul 14" de Blaine Harden
108. "Anotimpul fructelor de mango" de Amulya Malladi
109. "Blestemați" de Chuck Palahniuk 
110. "Roșu ca sângele" (Albă-ca-Zăpada #1) de Salla Simukka
111. "Alb ca zăpada" (Albă-ca-Zăpada #2) de Salla Simukka
112. "Tuturor băieților pe care i-am iubit" (Tuturor băieților pe care i-am iubit #1) de Jenny Han
113. "Cu cât merg mai repede, cu atât sunt mai mică" de Kjersti Skomsvold
114. "Cheia" (Trilogia Sancti #2) de Simon Toyne
115. "Mare Tranquillitatis" de Katja Millay
116. "Frăția inelului" (Stăpânul inelelor #1) de J. R. R. Tolkien
117. "Cele două turnuri" (Stăpânul inelelor #2) de J. R. R. Tolkien 
118. "Întoarcerea regelui" (Stăpânul inelelor #3) de J. R. R. Tolkien
119. "Silmarillion" de J. R. R. Tolkien

8 comentarii:

  1. Într-un fel îți știu durerea; și eu am niște rafturi destul de ciudate ca formă și nu prea sunt eu mulțumită de cum am aranjate cărțile, dar presupun că mereu există o rezolvare cât de cât satisfăcătoare. Mai ai relativ puține cărți de citit din bibliotecă, deci spor la asta (și cine știe, și la strâns cărți pe viitor).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, într-adevăr, mai am destul de puține cărți necitite, dar având în vedere că tocmai mi-am împrumutat de la bibliotecă două, și nu am ajuns nici la jumătate cu cea pe care o citesc momentan. Așa că până la Gaudeamus mai e puțin - unde am o listă de vreo șapte -, deci o să ajung să mi le pun din nou claie peste grămadă. :))
      Mulțumesc! Asemenea.

      P.S: Abia aștept postarea de la Bookfest! ^_^

      Ștergere
  2. Gata, m-am îndrăgostit de biblioteca ta <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, mă bucur mult că îți place! :D

      Ștergere
  3. E drăguță biblioteca ta, și văd că majoritatea cărților le-ai citit deja, mai ai câteva, lectură plăcută :) La mine numărul de necitite tot crește și nu dau nici un semn că aș vrea să mă opresc, iar acum urmează și Gaudeamus, la naiba :))
    Mă bucur că ai decis să postezi asta, plus că îmi place să mă uit la biblioteci :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, la fel!
      Daa, de-abia aștept să merg la Gaudeamus! Am atâtea cărți pe care vreau să mi le cumpăr! Si care spre să se încadreze în buget. :))
      Mă bucur și eu că am făcut-o și că ți-a plăcut.

      Ștergere