sâmbătă, 8 august 2015

Înapoi mai repede decât credeam

Înainte de a spune ceea ce cred că este evident, as vrea să menționez faptul că scriu de pe telefon, așa că dacă vor lipsi diacritici acolo unde ar trebui să fie, sau dacă se va întâmpla ca scrisul sa fie cam prost așezat, să se înțeleagă.

Revenind. Sunt la bunici de o săptămână, voi mai sta încă una, si pot spune că asa cum se întâmplă în cele mai multe cazuri, atunci când sunt la ei, reușesc să-mi ating acele scopuri, ca să zic asa, spirituale. Deci mă voi reîntoarce pe blog mai repede decât as fi crezut. Sunt puțin supărată pentru că m-am grăbit să scriu postarea anterioară, făcând un tam-tam pentru nimic.

Mi-am luat câteva cărți cu mine, dintre care pe două le-am citit, dar nu le voi face la toate celor pe care voi reuși să le citesc, recenzie, ci doar unde voi consideră că se va merita. Dar cred că voi spune câte ceva despre fiecare atunci când voi face Andreea's Diary. Când voi dispune de ceva mai mult internet, sau cel târziu când voi ajunge acasă, voi trece cu păreri la cei pe care îi urmăresc. Plus că am observat că am primit o nominalizare la un fel de leapșă, pe care de-abia aștept să o fac.

Ne recitim cu bine, curând. Si să nu uit: le mulțumesc mult celor care mi-au transmis succes după ce au văzut postarea trecută. Sper să nu se mai întâmple câțiva ani buni acest lucru, să fiu nevoită să scriu acel anunț, care acum a fost destul de jalnic. Si atunci când voi simți că trebuie sa o fac, doar pentru că am clacat eu undeva, să-mi țin degetele departe de tastatură pentru un moment, fără a mai scrie vreo prostie de genul.

O vacanță frumoasă în continuare! :)

5 comentarii:

  1. Nu a fost o prostie! Dacă așa ai simțit nevoia să faci atunci, este foarte bine că ai avut maturitatea de a te distanța de ceva ce nu-ți mai plăcea/ce te distrăgea/ce nu te mai satisfăcea. Eu mă bucur că ai revenit așa de repede totuși, să fiu sinceră mi-era dor de tine și mult succes cu blogul de-acum încolo! Vacanță plăcută cu bunicii și lectură plăcută ~

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt totuși uimită că a fost o revenire atât de rapidă. Eu mă l simțeam foarte ciudat când mai intrăm din când în când pe blogurile voastre, iar eu nu postam nimic. Distracție plăcută si ție în continuare! :)

      Ștergere
  2. So happy to read your post again. Distractie placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Omg, the queen speaks with me! It's a glad to read your majesty words. Me too, I'm happy to be back in my beautiful world. Distracție plăcută si ție, Simonică!

      Ștergere