marți, 13 ianuarie 2015

Desen: Păpușile Cristinei Nemerovschi

Spre deosebire de celălalt desen în care consider că m-am descurcat mult mai bine, acesta mi se pare că nu este atât de reușit. Dar să zicem că trecem peste, să ne imaginăm, de fapt. Dar pe de altă parte, acesta a avut parte de ceva umbre pe ici pe colo, așa că presupun că are un plus. Trecând peste, din câte ați observat sunt cele două fete de pe coperta cărții din stângă, și mai exact "Păpușile" de Cristina Nemerovschi. Din păcate nu am citit foarte mult din carte, nici măcar la jumătate nu am ajuns cu ea, și-mi pare foarte rău deoarece îmi place ce-am găsit. Timp nu prea am să o fac, dar acum sunt sigură că v-am pus și un semn de întrebare: cum, dacă tot desenezi? Ei bine, se pare că mai mult o fac pe la școală, iar acolo să citesc îmi este destul de greu din pricina gălăgiei. Până la un timp nu mă deranja acest disconfort, deoarece o făceam și cu muzica care îmi bubuia în urechi, dar de ceva vreme am observat că nu mai agreez nici un fel de gălăgie. Oricum, m-am gândit că o să încerc să desenez toate coperțile/copertele cărților care consider că mă descurc cât de cât să le fac. Doar să am timp, sau mai nou să nu fac vreo oră. 


4 comentarii:

  1. Imi place desenul tau, chiar ti.a iesit foarte bine. Sunt curioasa despre ce este cartea.
    In ceea ce privește gălăgia asa sunt si eu; mai rau ma enervez cand citesc la scoala.
    Pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc. :) Când o voi termina, mi-am propus să-i fac o recenzie. Dar nu prea știu când se va întâmpla acest lucru. Eu înainte chiar nu aveam nicio problemă cu acest aspect. Probabil se datorează faptului că sunt din ce în ce mai stresată cu Bac-ul. Dar poate se datorează altui factor. Cine știe?
      Pupici și ție!

      Ștergere
  2. Sighs, unii oameni. Chiar se vede că ai talent și ceva muncă în spate și chiar îmi place cum ți-a ieșit desenul! Aștept și recenzia, dar stai liniștită, văd și eu la prietenii de pe-aici că s-a început stresul cu Bac-ul, mai rău decât de obicei. So take your time! Also, când te găsești liberă și fără chef de citit, ți-am pasat o leapșă: http://oaia-fantastica.blogspot.ro/2015/01/ultimate-book-tag.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea știu câtă muncă pot avea în spate, deoarece am reînceput să desenez în modul mai serios de câteva săptămâni, între fiind o absență de un an, doi și ceva. Îți mulțumesc frumos! Mai am mai puțin de jumătate din carte și o voi termina. Sper ca până duminică să o termin. Da, cam așa este. Mulțumesc din nou, pentru leapșă de această dată. :) Sper să o fac cât de curând.

      Ștergere