marți, 6 ianuarie 2015

#5 Muzică: Billy Boyd –– "The last goodbye" (Hobbitul part. 3)


Este ora 21:24 și încerc să-mi termin tema la română, chit că mâine trebuie să mă trezesc la 5:30, și din cauza faptului că nu m-am simțit în stare să o fac pe timpul zilei, m-am apucat de ea mai spre seară. Trecând peste, simțeam nevoia să ascult ceva liniștitor, care să mă relaxeze și să-mi dea o stare de amorțeală, și tot butonând, am dat peste această melodie de-a dreptul sublimă. Știam că Billy Boyd are o voce care cu greu poate fi confundată, dar nu știam că e chiar atât de profundă; mi se pare mult mai sensibilă decât cea din Stăpânul inelelor, și anume Pippin's song, care și aceea este superbă. Nu-mi vine să cred că și Hobbitul s-a terminat! De-abia aștept să văd ultima parte!

2 comentarii:

  1. Frumoasă melodia, chiar are voce plăcută :) Și mie mi-a plăcut cântecul lui Pippin, pe care l-am găsit pentru că îl puseseră în trailer la Hobbitul ultima parte. Cât despre film, eu nu sunt foarte hotărâtă să îl văd, mai ales că am citit cartea și partea a doua m-a cam dezamăgit, filmul. Dacă îl vezi, aș fi curioasă să aflu ce ai crezut despre el :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu îl știam din "Stăpânul inelelor". Mi-a plăcut mult de tot! Cât despre film, am cam uitat, rușine să-mi fie, ce s-a întâmplat în partea a doua. Culmea, prima parte încă o știam foarte bine, chiar și dacă nu-l vedeam din nou atunci când l-a dat la televizor. La cinema nu cred că o să mai ajung, din păcate, dar mă voi uita, cu siguranță, atunci când va apărea pe internet. Sigur. :)

      Ștergere