miercuri, 31 decembrie 2014

#13 Leapșă: Let it snow

Sincer, mă așteptam ca ultima postare din acest an să fie cea cu topul, dar mă bucur că nu a fost așa. Astfel îmi voi încheia anul 2014 cu o leapșă primită de la Leontina, de pe blogul Everything and anything. Mulțumesc mult!

1. Ce carte te introduce cel mai bine în spiritul sărbătorilor de iarnă?
Cu părere de rău voi spune pas la această întrebare, deoarece nu am o astfel de carte. Poate va părea ceva dur din partea mea, dar nu am citit până acum nici o carte care să vorbească strict despre sărbătorile de iarnă. Ar fi una, ca să nu las totuși întrebarea fără răspuns, doar că nu am cumpărat-o încă. Este vorba de Magia dragostei de Lisa Dale. În schimb, am văzut foarte multe filme în această perioadă, care m-au introdus în spritul sărbătorilor de iarnă. Nu știu dacă se pune.

2. Afară este viscol iar tu ai fost blocat/ă în casă din cauza nămeților. Ce personaj ai prefera să-ți țină companie? 
L-aș alege pe Strumhond din Regatul Furtunilor. L-am descoperit de curând, mi se pare un personaj foarte interesant, și chiar aș avea ce să discut cu el, pentru a-mi mai trece din plictiseală.

3. Participi la o bătaie cu bulgări. Pe ce personaj cu inima înghețată l-ai lovi primul?
Am stat puțin să mă gândesc deoarece nu-mi trecea nici un personaj mai afurisit prin minte, doar Întunecatul din Regatul Furtunilor, dar el e un caz mai special, așa că am zis să-l las deoparte. În rest, nimeni. Cred că se datorează încă spiritului sărbătorilor, când trebuie să fim mai buni și iertători. Dar cum voiam neapărat să pun pe cineva aici, am trecut peste recenzii și am dat peste Circul nopții. Mi-am adus aminte de un personaj de acolo, și anume tatăl Ceciliei, Hector Bowen. Nu l-am putut suporta pe omul ăla, și chiar cred că i se potrivea denumirea asta: personaj cu inimă de gheață. Ar primi o bulgăreală de la mine, de să mă țină minte.

4. Cu ce familie ficțională ți-ai petrece sărbătorile?
Pot trișa puțin, și aici mă refer la faptul că aș putea alege un serial, în locul unei cărți? Pot, pot? Dacă nu-mi răspunde nimeni, înseamnă că am voie. Ei bine, primii care mi-au trecut prin cap au fost cei din Downton Abbey, și nu știu cât de ficțională este familia, dar cea a Lordului Grantham mi se pare a fi una destul de potrivită pentru a-mi petrece la ei sărbătorile. 

5. Cu cine ai vrea să te săruți sub vâsc? 
Ar fi acolo un personaj care de-abia trece observat prin cartea respectivă, unul micuț acolo, dar prefer să-l țin pentru mine, mulțumesc frumos. 

6. Ce personaj a fost pe lista celor răi, dar a reușit, până la urmă, să ajungă pe lista celor buni?
Aici chiar nu-mi mai trece nimeni prin cap.

7. Ești singur/ă acasă când 2 hoți se strecoară înăuntru. Ce personaj ai prefera să te ajute să scapi de ei?
Fără doar și poate, l-aș chema pe Muntele din Game of thrones. Ar fi o scenă pe cinste, ce m-aș amuza să le văd fețele ălora când s-ar vedea față în față cu ditamai omul, și eu să-i salut din spatele Muntelui, așa, în bătaie de joc. Dar tot l-aș urî pentru ceea ce-a făcut. 

8. Canalul Hallmark găzduiește un maraton cu filme specifice sărbătorilor. Ce carte are cea mai cheesiest copertă specifică sărbătorilor?
Că tot vorbisem de filme de genul ăsta la prima întrebare, și chiar îmi e dor de denumirea veche a postului Film Cafe, îmi plăcea mai mult cum suna Hallmark. Dar, în fine. Voiam să aleg altceva, dar am lăsat-o baltă și m-am oprit la E ușor să te iubesc de Tammara Webber.

9. Împrăștie spiritul sărbătorilor de iarnă și alege câteva persoane care să facă acest tag!
Am ales-o, în special, pe Sara, dar îl poate lua oricine își dorește, bineînțeles. 

Happy New Year!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu