duminică, 26 octombrie 2014

#11 Leapșă: Ice Cream Book Tag

Da, ei bine, după o absență de mai bine de o săptămână, am revenit cu o postare, doar că nu este vorba de o recenzie (cu toate că mi-aș fi dorit, doar că nu am mai terminat nimic care să merite să i se facă una), ci cu o leapșă. Aș vrea să-i mulțumesc Leontinei care se gândește mereu și la mine când vine vorba de a da tag. 


Regulile lepșei:
1. Încorporați imaginea lepșei în postarea voastră.
2. Reveniți pe blog și, într-un comentariu la această postare, lăsați-mi link-ul cu postarea completă. Aici.
3. Dați tag-ul mai departe!

1. Înghețată cu aromă de unt de arahide: O serie pe care vrei să o citești de mult timp, dar nu crezi că o vei face.
Am pus ochii de la un timp pe seria Tronul de cleștar de Sarah J. Maas. Mi se pare că are un subiect care pe mine mă atrage foarte mult, dar cu toate astea nu cred că voi ajunge să o citesc. Cel puțin nu cred că într-un viitor apropiat, deoarece sunt destul de scumpe, și nu am bază că se vor ieftini foarte curând. 

2. Înghețată cu aromă de ciocolată: O carte pe care poți să o citești la nesfârșit/de foarte multe ori. 
Eu nu prea recitesc cărțile pe care le am în bibliotecă, ci doar unele fragmente care mi-au plăcut mie nespus de mult, dar și alea foarte rar. 

3. Înghețată cu aromă de fistic: O carte cu o copertă verde. 
Am ales Mare Tranquilitatis de Katja Millay, iar motivul pentru care am ales să pun și partea din spate a copertei este că are mai mult verde, evident. Nu știu dacă până la urmă culoarea de la numele cărții este verde sau un turcoaz, dar se văd niște nuanțe pe lentilele ochelarilor. Plus că mă scapă coperta din spate. Și, apropo, e printre preferatele mele!


4. Înghețată cu aromă de căpșuni: O carte foarte romantică, nu intensă, ci drăguță.
Adevărul este că, cu toate că citesc cărți romantice, și-mi plac foarte mult, ceea ce lecturez eu nu prea e drăguț când vine vorba de romantism. Ci mai mult intens și senzual, ha-ha! Dar stând și gândindu-mă, mi-am adus aminte de una dintre cărțile pe care le-am citit în generală, acum patru sau cinci ani mai exact, și era vorba de Ultimul cântec de Nicholas Sparks, și țin minte că am făcut-o mai mult pentru că apăreau Miley Cyrus și Liam Hemsworth în film. Îmi plăceau foarte mult cum le stătea ca un cuplu. Cu toate că nu sunt eu fană a lui Miley, dar a lui sunt, cel puțin de când cu Jocurile foamei. 

5. Înghețată cu aromă de lămâie: O carte cu un sfârșit acrișor.
Pe moment chiar nu-mi poate trece nici una prin cap, dar știu că ar fi una sau două. Bine, acum stau și mă gândesc cât de acrișoară este lămâia aia. Ha-ha!

6. O carte de copii care-ți place: O carte de copii care-ți place.
Vai, cum pot să nu o pun eu pe Heidi aici? Am citit-o cât am fost mai mititică, și pot spune că a fost printre singurele care-mi plăceau atunci când aveam vreo nouă sau zece ani. Și filmul și cartea le iubesc la fel de mult, și știu că am și plâns la unele părți, deoarece nu mi se părea deloc corect prin tot ceea ce trăcea biata de Heidi.

7. Înghețată cu aromă de vanilie: Cartea clasică favorită.
Din vara asta (și cred că am zăpăcit multă lume cu această carte) pot spune că am o carte favorită în 2014. Și aici este vorba, da, Tess d'Uberville de minunatul Thomas Hardy. Și pentru cine vrea să vadă cât de exaltată am fost după ce am citit-o, sau dorește pur și simplu o părere, aveți recenzia.

* * *

Leapșa nu prea am cui să o mai dau din moment ce, sunt sigură, ați luat-o toți deja. Dar cine este mai întârziat (așa ca mine), și o vede aici, este bine-venit să o ia cu cea mai mare plăcere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu