duminică, 10 august 2014

Subiectul discuției: Rezumat la cărți & Înapoi la treabă

După două săptămâni departe de blog, am revenit înapoi cu forțe proaspete. Mai exact cu cinci recenzii, una la Seraphina pe care trebuia să o fac de mult, și restul la celelalte pe care le-am citit la bunici. Spre marea mea rușine nu am reușit să le citesc pe toate șapte, astfel că Silmarillion și Domnișoara Christina. Șarpele, încă nu au fost începute. Plus că prima carte, împreună cu celelalte cărți (în afară de Enigma Otiliei și Domnișoara Christina. Șarpele) am fost nevoită să le las la țară. Dar și Jocurile destinului de Douglas Kennedy, deoarece am pus-o în ultimul moment, cu gândul că voi avea timp berechet. Așa că, în afară de cartea lui Mircea Eliade și Enigma Otiliei pe care mai am puțin și o termin, nu mai am nimic de citit. Pot spune că am nevoie neapărat de o aprovizionare cu noi titluri. Dar cred că voi lăsa pentru o perioadă cititul la o parte și mă voi axa pe matematică. Deoarece, trebuie să mai fac și pe acolo niște exerciții. Oricum, eu consider că am avut două săptămâni productive, ținând cont de faptul că am citit patru cărți, am mai scris și cinci capitole la Pigmentul lebedei, dar m-am bucurat pe deplin și de natură.

Voi posta în fiecare zi câte o recenzie, și din câte am putut observa pe blogurile pe care le urmăresc, s-au strâns ceva postări noi. De-abia aștept să trec pe la voi!  

4 comentarii:

  1. Bine ai revenit, ca să zic așa :) Uau, cinci capitole, asta e ceva, am văzut că ai postat, o să trec și eu pe acolo curând, că momentan nu-mi arde de nimic. Din câte am citit, tu chiar ai fost productivă, pe mine m-a apucat o lene totală :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine te-am regăsit! :) Da, și mai plănuiesc să scriu unul, ca să am fix până la ultima zi din vacanță, deoarece voi posta numai duminica, până în septembrie. După, voi lua pauză pentru școală. Când ai timp și chef, povestea rămâne acolo. :) M-am forțat să fiu, deoarece știam că nu voi mai avea o astfel de ocazie. :)

      Ștergere
  2. Bine ai revenit! Mă bucur că ai avut timp de relaxare de care ai avut nevoie, și abia aștept să-ți citesc recenziile! Să știi că, pentru cât ai stat, ai citit o grămadă, plus că pariu că toate acele capitole nu sunt prea scurte.
    Eu sunt din nou într-o pauză existențială, unde nu-mi doresc să fac nimic altceva în afară de a lăsa timpul să treacă pe lângă mine. Plănuiesc să mă tund, poate-mi revin după.
    Să te bucuri de vacanță și în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine te-am regăsit, Sara! :) Sincer, și eu abia aștept să le postez, deoarece au fost niște cărți excepționale! Păi, nu prea sunt scurte, deoarece nu cred că are unul mai puțin de 7-8 pagini. Cam așa.
      Sper să-ți revii, ca să te bucuri în continuare de vacanță. Să știi că o nouă tunsoare îți mai readuce din stările mai bune. Mulțumesc, la fel și ție! ^^

      Ștergere