luni, 11 august 2014

Andreea's new books - #4


1. Tronul de Jad de Naomi Novik
Aveam în plan că nu voi face postarea aceasta dacă ar fi să-mi cumpăr o nouă carte astăzi, dar cum nu este vorba de orice carte, ci de volumul doi din seria "Temaraire" de Naomi Novik, mai exact Tronul de jad, am zis că nu se poate să o las așa. Inițial am zis că dacă nu o voi găsi în Cărturești, voi lua Flori pentru Algernon, deoarece avea și un preț bun. După am pus ochii pe Regatul furtunilor, volumul doi din trilogia "Grisha", dar era mult prea scumpă, și aveam o limită de bani. Am fost foarte fericită când am găsit cartea asta, și de-abia aștept să o citesc! 

* * *
Voi ce v-ați mai cumpărat, cu ce vă mai delectați în materie de literatură?

5 comentarii:

  1. Lectură plăcută!
    Eu încă reușesc să mă abțin cu succes din a mai cumpăra cărți, mă simt mândră de mine :)) La modul cel mai serios, chiar vreau să reduc bine din numărul lor înainte de a mai cumpăra ceva(cu excepția continuărilor de serii), nu-mi place ideea de a avea multe cărți necitite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu dacă le-am citit pe alea patru, mai am doar "Stăpânul inelelor" și ce-i de Mircea Eliade. Mă împuținasem rău, și îmi era că nu voi mai avea ce citi. :)) Nu știu dacă nu-mi voi mai cumpăra ceva până la Gaudeamus, dar trebuie să încep să mă abțin serios. Trebuie să mă mai focalizez și pe altceva, în afară de citit și scris la povești. :)) În cazul tău, marile mele felicitări! :)

      Ștergere
    2. Aș vrea să ajung și eu la stadiul ăla la un moment dat, de mult nu am mai avut senzația că rămân fără chestii de citit :)) Știi, chiar sunt curioasă de ce o să crezi despre "Stăpânul inelelor" :) Eu sunt ok cu astea două activități, citit și scris, dacă nu aș fi într-un fel de slump ar fi perfect :))

      Ștergere
  2. Wow ce coperta superba<3 in ultimul timp nu mi-am mai cumparat carti noi am incercat sa citesc ceea ce detin deja insa cred ca voi da o raita prin librarii pentru titluri noi. Spor la citit :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i așa? De fapt, toate cele trei coperți din această serie (în total sunt nouă, dar la editura Nemira au apărut de-abia acestea) sunt frumoase și deosebite. Eu m-am cam împuținat cu ele, așa că a trebuit să mă mai aprovizionez. :) Mulțumesc, la fel și ție atunci când îți vei cumpăra altele. ^^

      Ștergere