marți, 1 iulie 2014

Andreea's new books - #1

Astăzi m-am dus în Diverta cu gândul de a-mi lua, în sfârșit Hobbitul de J.R.R. Tolkin, deoarece nu pot citi trilogia Stăpânul inelelor și Silmarillion – istoria bătăliei dintre elfi și Morgoth, Stăpânul Întunericului – fără să o citesc pe aceasta. Chiar dacă am văzut Stăpânul inelelor și primele două părți ale trilogiei Hobbitul, și știu cam ce se întâmplă, tot îmi doresc să iau cărțile într-o oarecare ordine. M-am gândit să mi-o cumpăr astăzi, deoarece am primit de dimineață un mail de la cei de la Diverta, prin care spuneau că au cărți la reducere, printre care și Hobbitul. De 50% chiar. Dar, din păcate, nu am putut-o cumpăra, deoarece nu o mai aveau. Sunt foarte supărată, dar, asta e. Sper să mi-o cumpăr cât de curând; nu prea-mi place să-mi văd cărțile în bibliotecă necitite, iar comandă nu dau de pe Libris, deoarece s-ar putea să plec, și nu prea știu data fixă.

Dar, cum nu pot ieși din Diverta fără să-mi nu-mi cumpăr ceva, oricât de mic, am reușit să-mi achiziționez două cărți foarte faine, pe care mi le doream de mult.


* * *

1. Jane Eyre de Charlotte Bronte
Am văzut filmul acum ceva vreme, pe cel din 2011, cu Mia Wasikowska în rolul principal, și mi-a plăcut nespus de mult. Mi-am dorit să citesc și cartea deoarece, oricât de bun a fost filmul, voiam să-i citesc descrierile autoarei. De-abia aștept să o încep!






2. Dragonul Maiestății Sale de Naomi Novik
Prima dată, această serie – care credeam, de fapt, că e trilogie, deoarece descoperisem doar trei volume – o văzusem pe un site de cărți în engleză. Nu credeam că sunt apărute și la noi, iar când le-am observat la Bookfest, am rămas uimită. Din păcate pentru mine, nu am reușit să mi le cumpăr de acolo, cu toate că era pachet și ar fi fost mai ieftin, deoarece aveam o listă și nu mi-au mai rămas hârtiuțe de cheltuit. La noi sunt apărute doar primele trei volume: Dragonul Maiestății Sale, Tronul de Jad și Războiul pulberii negre, și din câte am căutat mai atent, ar fi șase în total – sper să nu greșesc. Îmi place mult de tot coperta, și îmi cer scuze că imaginea nu se vede foarte bine. 

* * * 
Voi ce v-ați mai cumpărat?

4 comentarii:

  1. Lectură plăcută! Păcat că nu ai mai găsit Hobbitul, chiar e drăguță cartea, știu că am mai zis asta, dar atunci când îmi place ceva tind să mă repet până la +infinit, scuze :)) Jane Eyre e una din cărțile mele preferate, sper să îți placă și aștept cuminte să văd ce o să ai de spus despre ea :) Am tot văzut și eu cele trei volume prin librării, dar cumva nu m-au convins niciodată să le cumpăr, în parte și pentru am destule cărți de citit deja, trebuie neapărat să reduc numărul lor vacanța asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fii fără grijă, așa fac și eu unele cărți care-mi plac prea mult. :)) Eu habar nu am cum nu le-am observat deloc până la Bookfest. Descrierea mi s-a părut foarte interesantă. Plus astea două, și la mine a început să se mărească teancul de cărți necitite. Sper ca săptămâna asta să termin "Anotimul fructelor de mango", și să mă apuc de celelalte. "Cu jocurile destinului" încă mai stau puțin pe tușă.

      Ștergere
  2. Am văzut și eu filmul „Jane Eyre” acum ceva timp, cu mama, și deși am cartea și am auzit multe lucruri bune, nu m-am simțit mai deloc atrasă să o citesc, deși e o ediție frumoasă. Nici nu știu ce m-ar ține departe de ea, dar sper că cât de curând o să o citesc și pe aceasta. Doamne, nu mai știu de ce să mă apuc.

    De aproape două luni mă tot gândesc dacă să-mi iau și eu „Dragonul Majestății Sale”, pentru că seria în sine nu e scumpă, însă mereu m-am oprit, nu știu de ce. Aștept recenzia ta, iar dacă zici că se merită, atunci o să pun și eu mâna pe ea.

    Eu nu mi-am mai luat nimic, aștept să-mi vină un artbook, și strâng bani, pentru că vreau să-mi cumpăr niște manga. Deși cred că până prin august-septembrie, o să fiu pe pauză, din simplul motiv că nu am nici o librărie prin apropiere, iar pe net nu mă atrage nimic în mod special.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Văzusem și "Tess d'Urberville", la fel, o carte pe care vreau să o citesc neapărat, dar voiam să cumpăr și altceva, nu doar din aceeași categorie. Așa sunt și eu după ce termin o carte, nu știu de care să mă apuc. Foarte greu, mai ales când ai multe strânse.

      Într-adevăr, nu e deloc scumpă, și nici pachetul de trei cărți nu a fost scump, mai mult de 70 ron nu a fost. Pe mine m-a atras mult. Acum, nu știu, poate ai altfel de gusturi, și sper să nu te fac să o cumperi degeaba, dacă mie-mi va plăcea.

      Ștergere