miercuri, 2 iulie 2014

Citite: iunie 2014

M-am gândit să încep să fac și eu astfel de postări, deoarece vreau să văd când stagnez și când sunt mai activă. Adevărul este că am unele perioade în care sunt în focuri cu școala, și totuși pot citi mai multe cărți decât o fac în timpul liber. 


* * *



Am descoperit un autor care reușește să-mi stârnească emoții și să mă lase cu gura căscată de mai multe ori, într-o singură carte. Pur și simplu, felul de-a scrie a lui Douglas Kennedy, m-a făcut să cred că, încetul cu încetul, va deveni unul dintre autorii meu preferați. O carte uimitoare, ce te face s treci printr-o sumedenie de stări. 5 din 5 stele. RECENZIA



Chiar nu credeam că o să-mi placă atât de mult această carte, și o recomand cu căldură tuturor persoanelor pasionate de Science Fiction și acțiune. E impresionantă, cu atât mai mult cu cât este scrisă de un tânăr de optsprezece ani. Are multe de oferit. 5 din 5 stele. RECENZIA




Nefiind pasionată de vrăjitoare, această trilogie a reușit să-mi stârnească interesul. Am admirat mult ceea ce-am descoperit printre pagini, iar povestea contesei Aneke merită citită. Au fost mici chestii care nu prea mi-au plăcut, ceea ce m-a determinat să-i dau 4 din 5 stele. Dar merită. RECENZIA




Al doilea volum mi-a plăcut cu mult mai mult decât primul, deoarece am regăsit mai multă acțiune și suspans. În momentul de față a ajuns volumul meu preferat, și sunt curioasă dacă se va schimba ceva când va apărea al treilea, Alexandra. 5 din 5 stele. RECENZIA




* * *

Nu pot spune că sunt mândră de numărul meu, dar sper ca în aceste două luni care au mai rămas din vacanță, să reușesc să citesc mult mai mult. Cel puțin, a fost o lună în care am citit numai cărți frumoase. Cu asta chiar mă pot mândri. 

7 comentarii:

  1. Sper să ajung și eu în curând la "Specimenul", sună super. Poate luna asta, depinzând de cheful meu de a citi SF. E aiurea pentru mine când vreau neapărat să citesc o carte, dar nu am starea necesară pentru a o citi. Prefer totuși să evit să citesc ceva când nu am chef, pentru că nu vreau să stric plăcerea lecturii acelei cărți.

    PS: Acum văd că ai pus că citești "Joker" pe blog, la asta nu mă așteptam, sincer :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa sunt eu cu "Jocurile destinului". Îmi doresc mult să o citesc, dar pur și simplu nu o pot face. Și mă enervează. Și e și de Douglas Kennedy, pe care am început să-i iubesc stilul. Dacă o citesc acum când nu o pot face, chiar după primele două pagini uit tot ce-am citit înainte.

      PS: Păi dacă tot am pus de pe Goodreads, am zis să o fac și de pe Wattpad. Plus că, poate o mai descoperă și alții. :)

      Ștergere
    2. Eu sunt uimită de câte ori mai văd pe cineva citind povestea aia, pentru că e foarte lungă, și nu știu dacă eu aș avea răbdare să citesc așa ceva :)) Merci de publicitate, în cazul ăsta, chiar sper să îți placă :) Mereu am emoții când cineva se apucă să citească ce am scris.

      Ștergere
  2. Uau ce note mari la Ultima vrăjitoare din Transilvania. Mie Mathias nu mi s-a părut chiar de 5 din 5.
    Oricum, ai citit cărți interesante! :) Lectură plăcută mai departe, cu orice ai citi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu cum ți s-au părut ție cărțile, dar eu am considerat că "Mathias" a fost un volum mult mai bun decât "Contesa Aneke". În al doilea s-au întâmplat mai multe chestii decât în primul, și mi-a plăcut mult. Bine, acum, fiecare, vede o carte așa cum o consideră el.
      Mulțumesc, și la fel și ție! :)

      Ștergere
  3. M-ai cucerit cu vârsta autorului de la Specimenul, acum sunt sigură că o să încerc să-l am și eu cât de curând în bibliotecă.
    A fost totuși o lună destul de bună, zic eu, și spor la și mai multe cărți în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu că are 18 sau 19 ani. A dat anul ăsta bac-ul, și parcă citisem undeva câți ani are.
      Eu am considerat-o așa, deoarece luna iunie nu a fost una încărcată pentru mine, de-asta sunt puțin dezamăgită.

      Ștergere