joi, 24 iulie 2014

Citite: iulie 2014 (mai devreme)

Luna asta a fost, într-un fel, mai productivă decât anterioara când a venit vorba de citit, dar în opinia mea, nu îndeajuns cât să mă simt mulțumită. Adică, o carte în plus nu este cine ştie ce performanţă.


Cum nu pot face postul acestei luni la sfârşitul ei, deoarece mâine va trebui să stau o zi internată în spital din cauza unor probleme de rutină, iar sâmbătă voi pleca dis-de-dimineață la bunici – nu-mi doresc să fiu conectată la internet , cu toate că am și acolo, am zis să-l fac acum.


* * * 


O carte fascinantă, ce m-a făcut să intru într-o cultură foarte interesantă și plină tradiții și obiceiuri mai plăcute sau mai puțin plăcute. Mi-a plăcut foarte mult acest roman, dar și modul cu autoarea a reușit să facă din fructele de mango niște murături minunate. 5 din 5 stele. RECENZIA


Regatul umbrelor m-a introdus într-o lume din care nu mi-am dorit să ies, și chiar și acum resimt durerea faptului că s-a terminat atât de repede cartea. Fascinantă; mă duce continuu cu gândul la Rusia. 4 din 5 stele. RECENZIA




Nu credeam că voi ajunge vreodată să-mi placă atât de mult o carte cu dragoni, ținând cont de faptul că nu am fost niciodată fascinată de ei în mod special. Dar această carte mi-a întrecut așteptările din multe puncte de vedere; încetul cu încetul cred că va ajunge una dintre seriile mele preferate. O recomand fără rezerve. +5 din 5 stele. Țin să menționez faptul că dau plus doar la cele care au avut un impact foarte mare asupra mea. RECENZIA

O carte plină de magie, un roman spectaculos care m-a captivat de la prima până la ultima pagină. Îl recomand tuturor, neținând cont de vârstă sau experiență în ale cititului. 5 din 5 stele. RECENZIA minunatei cărți. Citiți-o fără să stați pe gânduri, deoarece dacă nu o faceți, singurul lucru pe care-l veți pierde este povestea pe care nu ați mai întâlnit-o niciodată. 



A fost o carte frumoasă, în ciuda faptului că nu mi-au plăcut unele chestioare în ea, am citit-o cu plăcere. Cui îi plac dragonii, au ocazia să o citească pe Seraphina din reagatul Goredd, și să-i afle secretul ascuns. A primit 4 din 5 stele. RECENZIA


* * *
Peste câteva ore voi pune și postarea cu ceea ce voi citi la bunici, deoarece am câteva cărți adunate. 

2 comentarii:

  1. Mereu când aud de spitale mă gândesc la ce e mai rău, nu ştiu de ce :)) Revenind, văd că ai citit numai cărţi care ţi-au plăcut, cred că asta e cel mai important :) Eu încă sper ca acel maraton de lectură să mai îmi crească numărul de cărţi citite, am 4 momentan şi nu mă aştept să termin "Cele două turnuri" curând, am nevoie de un impuls pentru a mai citi ceva :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, eu nu-mi fac probleme atâta timp cât știu că nu e nimic grav, doar că nu-mi place mirosul, mă deprimă. :)) Da, nu știu cum a dat norocul peste mine, dar în astea două luni am avut un noroc la cărți! Cred că voi întâmpina aceeași problemă și eu, doar că va fi cu "Silmarillion", deoarece când mă gândesc la scrisul ăla de purice, îmi vine să-mi rup părul din cap. :)) Probabil că o voi lăsa ultima; nu vreau să-mi ia din timp, când pot începe altele.

      Ștergere