joi, 3 iulie 2014

#5 Leapșă: Social Media Book Tag

Vreau să le mulțumesc Sarei și Leontinei pentru această leapșă. Vă mulțumesc mult, fetelor! Ideea de-a pune câte o rețea de socializare la fiecare întrebare, de parcă ai fi primit întrebarea respectivă de la acea rețea, mi se pare foarte inspirată. Foarte frumos! 



Twitter: Cea mai scurtă dintre preferatele tale.

Nu e greu de ales, deoarece am spus-o și o mai spun cu multă plăcere; Eve din propria-i ruină m-a atins acolo unde nu multe cărți reușesc să o facă. În acelea 144 de pagini, autoarea reușește să te tulbure prin intermediul vieții acelor tineri. Și tot zic că-i voi face o recenzie, dar vreau să o recitesc din nou, să-mi mai reamintesc unele detalii, și să mă mai întristez puțin.


Facebook: O carte pe care toată lumea te-a presat să o citești.

Pe mine nu prea mă presează nimeni să citesc vreo carte, deoarece nu prea am prieteni care să facă asta, cu toate că uneori mi-aș dori să primesc recomandări de la cei din viața mea reală. Încă aștept entuziasmată ca măcar o persoană să mă sufoce cu o carte, până să-mi doresc cu tot străfundul inimii să mi-o achiziționez.


Tumblr: O carte pe care ai citit-o înainte să fie cool.

Aici pot spune cu un țipăt: am citit Divergent înainte să o facă mulți. Țin minte că acum trei ani și ceva am citit-o, cam în primele zile de când apăruse în librării, și mi-a plăcut mult. Nu pot spune același lucru și despre film. Nu a fost cine știe ce, după mine. Mi-a lăsat un ușor gust acru și amărui în gură. 


Myspace: O carte despre care nu-ți amintești dacă ți-a plăcut sau nu. 

Am cărți citite care sunt sigură că nu mi-au plăcut și altele care au fost frumoase, dar cărți la care să fiu confuză, nu cred că am. Nu prea m-am gândit la chestia asta până acum; când vine vorba de o carte, am o memorie destul de bună.


Instagram: O carte atât de frumoasă încât a trebuit să-i faci o poză.

Eu nu prea fac poze la cărți, decât dacă este nevoie pentru autor sau la vreo leapșă. Și cum prima s-a întâmplat doar o singură dată, și cum am avut norocul ca acea carte să-mi placă nespus de mult, o să mizez pentru Ultimul avanpost. 


YouTube: O carte care ți-ai dori să devină film.
Sunt mai multe la care mi-aș dori să le văd ecranizarea foarte mult, dar cum Iubire și sânge de Catherine Delors este pentru mine cea mai mare dorință când vine vorba de un film, o să mă opresc la ea. Sunt unele scene din cartea aia care m-au marcat efectiv, și mi-aș dori să le văd și pe ecran. Și cu toate că slabe sunt șansele ca această carte să devină un film, sufletul meu încă nu încetează să spere la o minune.

Goodreads: O carte pe care o recomanzi tuturor.
Uf, nu prea știu! Îmi e destul de greu să aleg. Dar cum am stat în fața micii mele biblioteci vreo câteva minute, și am încercat să aleg doar una, m-am oprit la Sissi. Împărăteasa Austriei de Jean de Cars. De mică am fost pasionată de ea, și de vină au fost acele desene de pe FoxKids. O recomand deoarece toată lumea ar trebui să cunoască viața unei persoane ce a fost iubită de tot poporul. Blândețe, rafinament, eleganță și inteligență. Eu așa o pot descrie pe Sissi. 

* * *

Mi-a făcut o mare plăcere să răspund la aceste întrebări! O dăruiesc tuturor celor care o vor vedea și nu au reușit să o facă până acum.  

6 comentarii:

  1. Sissi! Și eu mă uitam la desenul cu ea când eram mică, am citit și cartea, mi-a plăcut foarte mult, iar descrierea ta mi se pare perfectă :) Nu am putut să nu observ în poza cu "Ultimul avanpost", scrisul apare invers :)) Acum vreau să citesc și eu "Eve din propria-i ruină" și am căutat-o pe Libris și văd că e ieftină. Dar mai aștept un pic, că abia mi-am mai luat 4 cărți, nu aș vrea să exagerez :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au apărut ceva filme după ea, și un mini-serial în italiană. M-am uitat la el cu toate că nu am înțeles mai nimic. Bine că știam ce se întâmpla. :) Da, a ieșit invers deoarece am făcut ca camera de la laptop. :)) Eu acum văd cât de ciudat se vede scrisul invers. :))
      Pentru mine "Eve din propria-i ruină" este și va rămâne o carte mai tulburătoare, deoarece acei patru adolescenți care povestesc, trăiesc pe o insulă, mai exact într-un cartier rău famat, unde foametea își pune ușor, ușor amprenta pe locuitori. Iar lucrul ăsta îi face pe adolescenți să devină niște deligvenți, chiar dacă în interiorul lor nu ar vrea să fie așa. Ți-am scria această mică descriere, deoarece nu vreau să cumperi cartea degeaba, doar pentru că mie mi-a plăcut foarte mult, iar ție să-ți lase un gust amar. :)

      Ștergere
  2. Și eu mă uitam la desen :)) Nu știam de carte, însă dacă o recomanzi tuturor, atunci sper că voi apuca să o citesc și eu, cândva.

    Cum ai descris „Eve din propria ruină”, am impresia că și „Împăratul muștelor” ți-ar lăsa o impresie asemănătoare. Nu am citit cartea, că am primit toate spoilerele pe tavă de la profa de engleză, dar m-am uitat la film.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să reușești să ți-o cumperi. Am văzut în magazine că se găsește la pachet cu "Saga Dinastiei Romanov", dar o vei găsi și individual.

      Am auzit de carte, mai mult în fugă. Hmm, până voi reuși să-mi mai scurtez lista de cărți pe care vreau să mi le iau, mă voi uita la film.

      Ștergere
  3. Foarte frumoase răspunsurile! Văd că nu sunt singura care a citit Divergent când nu era ”cool”! :) Mă bucur!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne, nu-mi vine să cred că de-abia acum îți văd răspunsul! Fir-ar el să fie de mail cu toate țepele lui! Îți mulțumesc, și eu mă bucur că nu sunt singura. :)

      Ștergere