sâmbătă, 22 martie 2014

#2 Muzică: Celine Dion -- "My heart will go on" (Best remix ever)


Celine Dion este una dintre puținele cântărețe vorbitoare de limbă franceză pe care o ascult, iar faptul că a compus o melodie pentru arhicunoscutul film Titanic ce a făcut să suspine milioane de persoane ce l-au urmărit, și să plângă în hohote când Leonardo DiCaprio s-a dus pe fundul oceanului (nu că eu mi-aș fi păstrat lacrimile pentru momente mai plăcute sau neplăcute), a fost oarecum o rampă pentru a deveni și mai cunoscută. Trecând peste detaliile filmului, melodia de mai sus este, după părerea mea, dar din titlu se observă că nu aș fi singura care a ajuns la această concluzie, cel mai bun remix făcut vreodată pentru My heart will go on. De când l-am descoperit, de vreo doi ani parcă, nu am găsit alt remix făcut pentru această melodie care să întreacă tot ceea ce se găsește acolo.


Cred că un plus îl primește și faptul că în videoclip apar imaginile adevăraților pasageri ai Titanicului și biletul cu care puteai urca la bordul navei, și imagini în care arată cum s-a construit gigantul plutitor. Cu toate că aceste lucruri le găseai cu ușurință și pe internet, când asculți melodia, știi că totul a fost făcut, oarecum, ca un omagiu adus acelor oameni ghinioniști. Chiar dacă e un remix, total opus ca fundal decât piesa originală, melodia fiind mai săltăreață, eu o ador.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu